Cara Nak Ajak Kawan-Kawan Guna Onexox

Hai kengkawan! nak citer sket.

1. standard call rate aku dah cukup murah.. tapi kalau kena dgn cara topup, boleh dpt laaagi murah.

2. rate utk 10 nmbr family&friends aku laaaaaaaagi murah drpd laaagi murah di atas. open to all network termasuk talian tetap TM pulak tu!

3. harga data packet aku tersangatlah reasonable & competitive. aku takde nak control2 internet speed korang.. korang layanlah highspeed download sepuasnya hingga ke titisan kuota data terakhir. tapi kalau kuota data cepat abis, jgnlah marahnye.. sebab korang yg tak beragak layan tenet & tak pandai manage smartphone sendiri. tapi aku boleh ajar beberapa setting utk conserve data korang. tenet aku ni ikut mana yg habis dulu.. kuota data habis dulu ataupun sampai tarikh luput dulu dan yg penting tak sedut kredit korang diam2. aci lah kan? restoran yg jual buffet pun ada menu/time limit dia.. kalau tak, bukan restoran namanya.. itu sudah jadi rumah kebajikan. aku pun nak berniaga jugak.. taknaklah buat kebajikan buta2 aje.. tapi gentle londeh bagitau semua apa caj yg aku kenakan. tak mainla nak paw duit customer aku diam2.. susah2 aje derang banting tulang cari duit.

4. line validity panjang gila.. silap2 umur korang pun tak sepanjang line ni. tapi apa2 hal pun, aku berdoa semoga korang semua panjang umur, kesihatan yg baik & dikurniakan rezeki yg melimpah ruah.

5. aku bagi korang 150 free SMS setiap bulan selama 12 bln.

6. coverage aku pun cun gak la.. mcm yg telco C tu...

7. simkad aku murah aje.. lebih murah drpd harga sepeket rokok berbayar cukai.

8. nak beli topup aku mmg kena bayar extra 6% gst (dah gomen yg suruh caj.. terpaksalah aku caj jugak) tapi yg value 6% extra tu korang dapat balik dlm bentuk kredit tau! mmg aku absorb kos tu. so, line prepaid aku ni takdelah gst mcm telco lain kan???? kesian kat korang.. korang ni pun bukannya senang nak carik duit.

9. kalau dah serasi dgn line aku ni, enjoylah penjimatannya eh

10. kalau dah serasi & enjoy, rekemenla kat kengkawan.. jgnla enjoy sorang2. aku bagi upah 6% drpd apa yg ditopupkan oleh derang. untung2 korang dpt topup free setiap bulan. kalau total upah korang dah besar, korang nak aku bank-inkan cash pun boleh. tapi pastu jgnla lupa beli topup pulak ya! hehe.. modal air liur aje pun. tak payah jadik dealer pun takpe geng.. jadi pengguna saja pun boleh buat duit extra. takde yuran tambahan, takde komitmen & takde masalah!

11. tapi kalau dah tak serasi atau tak puas hati dgn line aku.. mungkin korang hadap jugak dgn free (kononnya free la tu..) basic speed tenet yg telco lain bagi tu atau for whatever reason, coverage tak ngam ke.. apa ke.. rentikan jela memakai line aku ni atau boleh port-out ke telco lain pilihan korang. aku tak kecik hati punya..

12. kot ada kesempatan, tryla satu ekk.. simkad aku ni RM10 aje pun.

13. plan & services line aku ni.. buat masa ni, mana yg aku mampu bagi.. aku bagila. yg ada ni pun dah cukup kompetitif.. kira tak malula kalau nak sembang. nanti2 insyaallah ada rezeki dpt untung lebih, aku designkan plan yg lagi baekkk punya utk korang eh

14. agak2 dah serasi, enjoy & nak dpt upah so much more than 6%, bagitau aku ye. pssst.. korang boleh apply jadi dealer aku. jom kita layan real bisnes! long term biz.. modal rendah. lagi murah & mudah drpd nak setup stall burger atau nak jadi dealer dgn telco lain. aku nanti bagi korang FULL TELCO DEALERSHIP ACCESS tau.. bukannya level ejen2 cikai. tak payah tunggu customer datang kat kita, boleh bawak 'kedai' kita pi cari customer.. mana2 pun kita boleh tenggek. kita ada produk yg hampir semua org guna.. cuma nak ajak tukar brand aje, kita ada produk yg ramai org cari.. yelah, ramai org tengah cari produk yg murah kan? repeat sales??? dont worry ok!.. insyaallah customer2 korang yg enjoy dgn prepaid ni nanti akan topup berterusan secara sukarela tanpa dipaksa.

orait.. kot ada kekurangan, nanti aku tambah2 lagi ok

ye, post aku kali ni mmg sedang menjual produk. tak malu aihh.. dh mmg aku ni pun berniaga kan?? produk aku ni korang semua pakai.. why not give it a try? korang yg dpt benefit nanti.. aku bagi solution aje.. call jimat & internet laju.
semoga mendpt berkat dariNya dgn membuka ruang supaya korang dpt berjimat belanja prepaid. aminnn..





EmoticonEmoticon